今天APPLE介紹一首歌給我,她說很可愛,也給我歌詞

聽過之後,真的覺得很SWEET

我要把它獻給我愛的人,還有我的好朋友們

flash_02.gif I LOVE YOU heart_07.gif  flash_02.gif

**********************

 

give me more lovin' than i've ever had.
給我比以前更多的關愛
make it all better when i'm feelin' sad.
把一切做得更好當我黯淡時
tell me that i'm special even when i know i'm not.
當我連自己都覺得自己什麼都不是時告訴我我很棒
make me feel good when i hurt so bad.
當我非常難過時逗我開心些
barely gettin' mad, i'm so glad i found you.
僅僅有點惱怒,我還是很高興我發現了你
i love bein around you.
我喜歡賴在你的身邊
you make it easy, as easy as 1 2,(1 2 3 4.)
那是如此的輕鬆,就像 1 2,(1 2 3 4.)
there's only one thing two do three words four you.
唯一想做的就是想對你說三個字
i love you.(i love you)
there's only one way two say those three words and that's what i'll do.
對你說出這三個字是唯一的方法這正是我想去做的
i love you.(i love you)

give me more lovin from the very start.
從一開始就給我更多的關愛
piece me back together when i fall apart.
當我心不在焉時將我振奮起來
tell me things you never even tell your closest friends.
告訴我你連最好朋友都不會說的事
make me feel good when i hurt so bad.
當我非常難過時逗我開心些
best that i've had. i『m so glad that i found you.
我有過最好的.我非常高興我發現了你
i love bein around you.
我喜歡賴在你的身邊
you make it easy as easy as 1 2,(1 2 3 4.)
那是如此的輕鬆,就像 1 2,(1 2 3 4.)
theres only one thing two do three words four you.
唯一想做的就是想對你說三個字
i love you.(i love you)
theres only one way two say those three words and that's what i'll do.
對你說出這三個字是唯一的方法這正是我想去做的
i love you.i love you(i love you)
you make it easy, it's easy as 1234
你使一切變得簡單就像1234
there's only one thing two do three words four you
唯一想做的就是想對你說三個字
i love you (i love you)
theres only one way two say those three words that's what i'll do
對你說出這三個字是唯一的方法這正是我想去做的
i love you (i love you)
i love you i love you.
one two three four i love you.
(i love you)i love you(i love you)

arrow
arrow
    全站熱搜

    hydemeow 王喵仔 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()